مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 اسفند 1396 ساعت 14:002018-02-27اقتصادي

مشاغل خانگی ابزاری تاثیرگذار در اقتصاد جامعه است


رییس اداره صنعت معدن تجارت منطقه آزاد ماکو گفت: مشاغل خانگی یکی از ابزارهای مهم و تاثیرگذار در اقتصاد جامعه است.

- یحیی کاظمی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با تأکید بر اینکه شغل های خانگی باید متناسب با نیاز بازار و جامعه باشد تصریح کرد: مشاغل خانگی یکی از ابزارهای مهم و تاثیرگذار در اقتصاد جامعه است و باید در راستای شکوفایی آن کارهای تخصصی تری صورت گیرد.

وی در تشریح مشکلات عمده شاغلین این حوزه در این منطقه ، نبود بازار هدف دانست و گفت: باید ارتباط بین تولید کننده و بازار هدف تقویت شود.

وی اعتبارات اعطایی از سوی ادارات مرتبط در جهت راه اندازی مشاغل خانگی را کافی ندانست و خاطرنشان کرد: اگر اعتبارات از طریق بانک ها و با کم کردن پروسه اداری انجام گیرد هیچگاه مردم از ایجاد شغلهای خانگی گریزان نخواهند بود.

وی بر لزوم شناسایی بازار هدف تولیدکنندگان مشاغل خانگی خرد تاکید کرد و افزود: برگزاری نمایشگاهها در منطقه زمینه را برای جذب و شناسایی بازار کار فراهم می کند که هفته های آینده نیز با همین عنوان نمایشگاهی در منطقه برگزار خواهد شد.

رییس اداره صنعت معدن تجارت شهرستان ماکو با تاکید بر اینکه باید شاغلین خانگی شناسنامه دار شوند تصریح کرد: تنها شناسنامه دار کردن این شاغلین علاج کار نیست و لزوم حمایت و برنامه ریزی همه جانبه را می طل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاغل خانگی ابزاری تاثیرگذار در اقتصاد جامعه است

مشاغل خانگی ابزاری تاثیرگذار در اقتصاد جامعه است