مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 اسفند 1396 ساعت 09:202018-02-27دانش

کلنگ زنی پارک فناوری دانشگاه علوم پزشکی ایران در هفته آینده


رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران از کلنگ زنی و آغاز پروژه ایجاد پارک علم و فناوری دانشگاه علوم پزشکی ایران در هفته آینده خبر داد و گفت: این دانشگاه تنها دانشگاه دارای مجوز در بین دانشگاه های علوم پزشکی برای راه اندازی پارک علم و فناوری است.

- دکتر ناصری پور در گفت وگو با ایسنا با اشاره به فعالیت های دانشگاه ایران در حوزه های پژوهشی اظهار کرد: حرکت دانشگاه ایران به سمت دانشگاه های نسل سوم است و این دانشگاه تلاش می کند به سمت خلق ثروت و کارآفرینی حرکت کند.

وی با اشاره به اینکه حرکت به سمت کارآفرینی و خلق ثروت نیاز به زیرساخت هایی دارد، گفت: دانشگاه های نسل سوم تفاوت هایی را با دانشگاه های نسل دوم دارند و آن این است که زمینه ایجاد یک سری رشته های بین رشته ای را فراهم می کنند و به تدریج واحدها و انستیتوهای تحقیقاتی در این دانشگاه ها ایجاد می شوند که راجع به موضوعات پژوهشی فعالیت می کنند که با وجود آن ها می توان به تولید محصولاتی که نیازهای جامعه را رفع می کنند، پرداخت.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران با اشاره به اینکه برای تبدیل علم به فناوری و تجاری سازی فناوری نیازمند وجود شرکت های دانش بنیان هستیم و در این مسیر نیز نیاز به زیر ساخت های پشتیبانی وجود دارد که برخی از این زیرساخت ها وجود انکوباتورها و مراکز رشد هستند، گفت: مراکز رشد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ زنی پارک فناوری دانشگاه علوم پزشکی ایران در هفته آینده

کلنگ زنی پارک فناوری دانشگاه علوم پزشکی ایران در هفته آینده