مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 اسفند 1396 ساعت 22:562018-02-25بين الملل

تل آویو: به خاطر آتش پدافند هوایی سوریه خلبانان ما خطای حرفه ای کردند


ارتش صهیونیستی روز یکشنبه اعلام کرد که خطای حرفه ای ازسوی خدمه پرواز سبب حمله جنگنده اف-16 و سرنگونی آن حین حمله به اهدافی در سوریه شده است.

- به خاطر آتش پدافند هوایی سوریه خلبانان ما خطای حرفه ای کردند ارتش صهیونیستی روز یکشنبه اعلام کرد که خطای حرفه ای ازسوی خدمه پرواز سبب حمله جنگنده اف-16 و سرنگونی آن حین حمله به اهدافی در سوریه شده است.

"، در حالی که حدود سه هفته از ماجرای سقوط جنگنده اف-16 نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی در حمله به سوریه می گذرد، ابعاد این ماجرا هنوز ادامه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری آسوشیتدپرس ، ارتش اسراییل روز یکشنبه اعلام کرد که خطای حرفه ای ازسوی خدمه پرواز سبب حمله به این جنگنده و سرنگونی آن حین حمله به اهدافی در سوریه شد.

تیم تحقیق ارتش اسراییل گفته است که خدمه این پرواز معیارهای پروازی هنگام آتش دشمن را رعایت نکرده و تکمیل عملیات را در پیش گرفتند و در نتیجه موفق به دفاع مناسب از خود نشدند.

به نوشته این منبع خبری، این حادثه 10 فوریه ( 21 بهمن) رخ داد و به دنبال ورود جنگنده های اسراییلی به قلمرو هوایی سوریه، یک فروند از آن ها مورد اصابت آتش پدافند هوایی این کشور قرار گرفت و سرنگون شد.

به دنبال این حادثه خدمه این هواپیما موفق به خروج اضطراری شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تل آویو: به خاطر آتش پدافند هوایی سوریه خلبانان ما خطای حرفه ای کردند

تل آویو: به خاطر آتش پدافند هوایی سوریه خلبانان ما خطای حرفه ای کردند