مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 اسفند 1396 ساعت 22:462018-02-25سياسي

استقامت در خط مستقیم ویژگی بارز مرحوم آیت الله عبادی بود


نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: صداقت و استقامت مرحوم عبادی در خط مستقیم باعث شد که آیت الله عبادی به خاطر هیچ جریان سیاسی و جلب رضایت دیگران مسیر خود را تغییر ندهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از مشهد آیت الله سید احمد علم الهدی امشب در مراسم چهاردهمین سالگرد ارتحال آیت الله سیدمهدی عبادی که در بیت ایشان با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده شهدا برگزار شد، اظهار کرد: این یک اقدام بسیار ارزشمندی است که یاد این عالم بزرگوار گرامی داشته شود.

وی افزود: گاهی اوقات یاد گذشتگان فقط تجدید خاطرات گذشته و گاهی اوقات ارتباط 14 ساله با یک عالم و عنصر فرزانه است که انسان امروزش را در این بستر قرار می دهد.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی با بیان اینکه یاد بعضی از افراد، انسان را به یاد امروز خود می اندازد، اضافه کرد: آیت الله عبادی یک پهنه عظیم از عنصر بافضیلتی است که انسان در ذهنش به صورت تابلو مجسم شده و امروزش را با این تابلو تطبیق می کند که اگر مطابقت یافت، من آدم سعادتمندی هستم و اگر نه باید به فکر حرکت هایی بیفتم که خودم تطبیق دهم.

علم الهدی ادامه داد: ترسیمی که ما از آیت الله عبادی داریم در حوزه اجتماعی و فردی قابل تأمل در زندگی امروز است و این به معنی آن است که انسان در مقام گذشت از خیلی مسائل و امتیازات در عرصه زندگی می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقامت در خط مستقیم ویژگی بارز مرحوم آیت الله عبادی بود

استقامت در خط مستقیم ویژگی بارز مرحوم آیت الله عبادی بود