مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 اسفند 1396 ساعت 19:462018-02-25سياسي

اختصاص 200 میلیون دلار برای طرح های آبخیزداری کشور


مشاور وزیر جهاد کشاورزی از تخصیص 200 میلیون دلار از محل صندوق توسعه ملی به پیشنهاد دولت و مجلس و اذن مقام معظم رهبری برای اجرای عملیات آبخیزداری در سال آینده خبر داد.

- ناصر حیدری پوری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار داشت: به منظور استفاده از ظرفیت مردم در نظام برنامه ریزی و اجرا یکی از مدل های پیشنهادی که سازمان جنگل ها و مراتع آبخیزداری کشور برای کل کشور در دستور کار خود دارد، اجرای وظایف سازمانی از طریق مدیریت جامع حوزه آبخیزداری است.

وی افزود: به دنبال این هستیم تا بتوانیم از تمامی ظرفیت های کلیه دستگاه های اجرایی متولی در توسعه آبخیزداری کشور بهره بگیریم.

مشاور وزیر جهاد کشاورزی تصریح کرد: به منظور جلوگیری و پرهیز از موازی کاری و کارهای زائد این مدل برنامه ریزی در دستور کار سازمان جنگل ها بوده است، تاکنون 33 پایلوت با مساحت بالغ بر 3 میلیون و سیصد هزار هکتار با کمک استان های مختلف و همکاری استانداری ها در مناطق مختلف کشور راه اندازی شده است.

حیدری پوری گفت: اجرای طرح مزبور نویدبخش این است که ما دیگر در شرایط آزمون و خطا قرار نگیریم و بهتر از ظرفیت های دستگاه های مختلف در توسعه مناطق مختلف و با کمک روستاییان بتوانیم برنامه های کیفی را در سطح کشور اجرا کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 200 میلیون دلار برای طرح های آبخیزداری کشور

اختصاص 200 میلیون دلار برای طرح های آبخیزداری کشور