مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 اسفند 1396 ساعت 16:562018-02-25حوادث

طوفان شن آب ریگان را قطع کرد/ 32 نفر راهی مراکز درمانی شدند


فرماندار ریگان با بیان اینکه اینکه شن زدگی پمپاژهای آب آشامیدنی و گرد و غبار شدید آب این شهر را قطع کرد، گفت: نیروهای آبرسانی ریگان در حال وصل آب شهر هستند.

- امین باقری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در ریگان با بیان اینکه شن زدگی پمپاژهای آب آشامیدنی و گرد و غبار شدید آب شهر ریگان را قطع کرد، اظهار کرد: نیروهای آبرسانی ریگان در حال وصل آب شهر هستند.

فرماندار ریگان از کندی عبور ومرور در محور ترانزیت ریگان چابهار خبر داد و گفت: تاکنون 17 وسیله گرفتار در شن توسط نیروهای امدادی امداد رسانی شدند.

باقری با اشاره به اینکه طوفان شن به همراه ریزگردها 32 ریگانی را راهی مراکز بهداشتی و درمانی کرد، ادامه داد: طوفان شن به همراه ریزگردها تا کنون 17 روستا را در محاصره شن های روان قرار داده است.

فرماندار ریگان از آمادگی ستاد بحران شهرستان گفت و ابراز کرد: نیروهای راهداری پلیس راه و مراکز بهداشتی درمانی در حالت آماده باش قرار دارند.

باقری با اشاره به اینکه طوفان شن و ریزگردها به مزارع و باغات نخیلات شهرستان خسارت وارد کرده است، گفت: تخصیص اعتبارات ملی و استانی جهت مهار ریزگردها و طوفان شن در ریگان الزامی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، ریگان بعد از خوزستان دومین نقطه در کشور است که با چالش ریزگرد گرفتار شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طوفان شن آب ریگان را قطع کرد/ 32 نفر راهی مراکز درمانی شدند

طوفان شن آب ریگان را قطع کرد/ 32 نفر راهی مراکز درمانی شدند