مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 اسفند 1396 ساعت 15:252018-02-25سياسي

بیشترین مسافران نوروزی همدان از کدام استان ها هستند؟


معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری شهرستان همدان با بیان اینکه بیشترین آمار مسافران نوروزی همدان از استان های آذربایجان شرقی و تهران هستند، - گفت: این افراد 12 درصد مسافران همدانی را تشکیل می دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا زمانی یکشنبه 6 اسفند در کارگروه گردشگری و خدمات سفر شهرستان همدان، تصریح کرد: در نوروز سال گذشته بیشترین مسافران همدانی به ترتیب از استان های آذربایجان شرقی، تهران، اصفهان، زنجان، آذربایجان غربی و مازندران وارد استان همدان شدند.

وی با بیان اینکه بُعد مسافت و تبلیغات شهر دو عامل مهم جذب گردشگر هستند، افزود: در حال حاضر رویه جذب گردشگر تغییر کرده و با توجه به ایجاد زیرساخت های مناسب گردشگری همدان بیشتر مبدأ و هدف گردشگری قرار خواهد گرفت.

زمانی با اشاره به اینکه در نوروز سال گذشته در همدان 105 هزار نفر اقامت داشتند و 367 هزار نفر نیز از جاذبه های تاریخی و طبیعی بازدید کردند، ادامه داد: خوشبختانه زیرساخت های گردشگری همچون راه آهن، اتوبان و بزرگراه فراهم شده که موجب جذب بیشتر گردشگر خواهد شد.

معاون فرماندار همدان در پایان خاطرنشان کرد: در سالجاری 3 هتل با 300 تخت به بهره برداری رسیده که ظرفیت خوبی برای توسعه گردشگری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیشترین مسافران نوروزی همدان از کدام استان ها هستند؟

بیشترین مسافران نوروزی همدان از کدام استان ها هستند؟