مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 اسفند 1396 ساعت 15:202018-02-25سياسي

پرونده کاملی درباره سانحه هوایی اخیر در قوه قضاییه تشکیل شده است


سخنگوی قوه قضاییه با اشاره به سانحه هوایی اخیر گفت: اکنون پرونده کاملی درباره سانحه هوایی در قوه قضاییه تشکیل شده و همه ابعاد قضیه در حال بررسی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ادامه نشست خبری از محسنی اژه ای پرسیده شد که آیا امکان انتشار بخشی از اسناد کشف شده درباره سید امامی وجود دارد؟ آیا کسی در این باره از دولت قبلی یا فعلی مورد سوال قرار گرفته است؟ که وی در پاسخ گفت: در مورد انتشار اسناد منع قانونی وجود دارد، چون هنوز تحقیقات کامل نشده و حکم صادر نشده است.

سخنگوی قوه قضاییه همچنین اظهار کرد: این پرونده در حال تحقیق است.

نمی توان گفت همه کسانی که تحت این عنوان کار می کردند مجرم هستند.

به هیچ وجه چنین چیزی نیست.

از آن طرف ثابت شده که تعدادی از اینها به جمع آوری اطلاعات می پرداختند و با سرویس وصل بودند و بحث نفوذ و جاسوسی مطرح است اما درباره چگونگی و کمیت آن اجازه دهید که تحقیقات به پایان برسد.

محسنی اژه ای در پاسخ به خبرنگار دیگری در مورد ورود معاونت پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه و سازمان بازرسی برای پیشگیری از سوانح هوایی و اقدامات قوه قضاییه در این باره، گفت: معاونت پیشگیری نمی تواند در این باره کار عمده ای انجام دهد که مثلا به تعبیر شما بگوید ناوگان هوایی فرسوده یا قدیمی است البته ممکن است در این باره کلیاتی را با مدیران و مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده کاملی درباره سانحه هوایی اخیر در قوه قضاییه تشکیل شده است

پرونده کاملی درباره سانحه هوایی اخیر در قوه قضاییه تشکیل شده است