مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 اسفند 1396 ساعت 14:552018-02-25اقتصادي

14 هتل در همدان در حال ساخت است


فرماندار همدان با تأکید بر اینکه زیرساخت های مناسبی در امر گردشگری در این شهر ایجاد شده است، گفت: در حال حاضر 14 هتل در حال ساخت در همدان وجود دارد که ظرفیت بسیار خوبی برای جذب گردشگر هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی تعالی یکشنبه 6 اسفند در کارگروه گردشگری و خدمات سفر شهرستان همدان، وجود بزرگراه، راه آهن و احداث چندین هتل را ظرفیت خوبی در بخش گردشگری عنوان کرد و افزود: سال گذشته تقریبا 137 هزار نفر در مرکز استان اقامت و 400 هزار نفر نیز از جاذبه های تاریخی و فرهنگی همدان بازدید کردند که امسال با این ظرفیت های ایجاد شده افزایش می یابد.

وی از افتتاح 3 هتل در سالجاری خبر داد و اضافه کرد: این هتل ها، برند همدان محسوب می شوند بنابراین باید به درستی به مسافران معرفی شوند.

تعالی با اشاره به اینکه برخی از مسافران در پارک ها اطراق می کنند، خاطرنشان کرد: شهرداری همچون سال گذشته باید نسبت به آماده سازی آب شرب و سرویس های بهداشتی برای مسافران نوروزی اقدام کند.

وی به مشخص شدن برنامه کشیک نانوایی ها در سطح شهر همدان تأکید کرد و یادآور شد: چادرهای توزیع نان باید در پارک ها نیز ایجاد شود.

تعالی با بیان اینکه اداره بهداشت باید نظارت بر رستوران های بین راهی را در دستور کار قرار دهد، افزود: آموزش و پرورش کلاس هایی را برای اسکان مسافران آماده کرده که با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

14 هتل در همدان در حال ساخت است

14 هتل در همدان در حال ساخت است