مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 اسفند 1396 ساعت 14:562018-02-25فناوري

توسط وزارت ارتباطات گزارش تحلیلی پیمایش کلان داده ها در ایران منتشر شد


گزارشی از فعالیت شرکتهای ایرانی در عرصه کلان داده ها، گزارش مستندی تحت عنوان گزارش تحلیلی نخستین پیمایش کلان داده ها در ایران منتشر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمد خوانساری رییس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات با اعلام تدوین گزارش تحلیلی نخستین پیمایش کلان داده ها در ایران گفت: در راستای اجرای پروژه های تدوین نقشه راه کلان داده ها به کارفرمایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و رگولاتوری کلان داده ها به کارفرمایی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، گزارش مستندی تحت عنوان گزارش تحلیلی نخستین پیمایش کلان داده ها در ایران تدوین شد.

وی افزود: برای نخستین بار پیمایش کلان داده ها با هدف شناسایی وضعیت موجود در زیست بوم کلان داده ها و چالشهای توسعه آن در کشور به منظور برنامه ریزی برای تعیین راهبردهای صحیح و توانمندساز در راستای ایجاد و ارتقای زیست بوم کلان داده ها و تدوین چارچوب رگولاتوری و نظارت بر ارائه سرویسهای مربوط به این فناوری در کشور، انجام شد.

خوانساری با اشاره به اینکه این پیمایش در سه مرحله، طی اجرای نمایشگاه الکامپ 96 (30 تیر تا 2 مرداد)، نمایشگاه تلکام 96 (24 مهر تا 27 مهر) و نیز به صورت برخط در سایت طرح کلان داده ها به نشانی bigdata.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسط وزارت ارتباطات گزارش تحلیلی پیمایش کلان داده ها در ایران منتشر شد

توسط وزارت ارتباطات گزارش تحلیلی پیمایش کلان داده ها در ایران منتشر شد