مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 اسفند 1396 ساعت 14:552018-02-25سياسي

شهیدی:ایثار اجتماعی ضامن همبستگی و بقای جامعه است


نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و دبیر شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت، ایثار اجتماعی را ضامن همبستگی، - بقا و سعادت جامعه دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی روز یک شنبه ششم اسفندماه در نشست علمی تخصصی ایثار اجتماعی در سالن امام علی (ع) دانشگاه آزاد اسلامی رودهن ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: ایثار به معنای فداکاری و گذشتن از حق خود برای اعتقادات و مردم است.

وی بابیان اینکه ایثار اجتماعی دارای جنبه های گوناگونی است و می توان مثال های بی شماری برای آن مطرح کرد، گفت: مدتی است که در دبیرخانه شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت بررسی های متعددی برای برقراری ایثار اجتماعی در سطح کلان جامعه انجام شده است زیرا معتقدیم که بقای هر جامعه ای درگرو ایثارگری مردم است و چنین جامعه ای قطعاً سعادتمند و باثبات خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید امور ایثارگران افزود: همان طور که انسان برای ادامه حیات نیاز به مواد غذایی دارد جامعه نیز برای حیات باسعادت نیاز به ایثارگری دارد و اگر از کوچک ترین واحد جامعه یعنی خانواده ها برای شروع نهادینه شدن ایثار بهره ببریم اختلاف ها به حداقل ممکن می رسد و آرامش و محبت بر آن حاکم می شود معاون رییس جمه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهیدی:ایثار اجتماعی ضامن همبستگی و بقای جامعه است

شهیدی:ایثار اجتماعی ضامن همبستگی و بقای جامعه است