مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 اسفند 1396 ساعت 14:312018-02-25پزشكي

دبیر اجرایی کنگره جراحی سرطان: تشخیص به موقع سرطان تا 80 درصد قابل درمان است


دبیر اجرایی کنگره جراحی سرطان با اشاره به اینکه تشخیص به موقع سرطان تا 80 درصد قابل درمان است، گفت: آلودگی هوا سبب مشکلات تنفسی، قلبی و عروقی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از مشهد، محمدرضا شریفیان ظهر امروز در نشست خبری کنگره جراحی سرطان که در شهرک دانش و سلامت برگزار شد، اظهار داشت: سرطان ها به دلایل متفاوت در حال زیاد شدن هستند و دلایل مهم آن شامل افزایش سن، شرایط محیطی و آب و هوایی و تغذیه ای است، خوشبختانه امکانات تشخیصی نیز بیشتر شده و زودتر سرطان ها را تشخیص می دهیم.

وی افزود: نحوه اداره و برخورد با سرطان ها بحث مهمی است که در این کنگره که از 9 تا 11 اسفندماه در مجتمع برج سپید برگزار می شود، جنبه های مختلف آن مورد بحث و تبادل نظر قرار می گیرد، همچنین بیش از 100 مهمان از سراسر کشور به این کنگره دعوت شده اند، امیدوارم این کنگره با همراهی همه همکاران بخشی از معضلات درمانی، بهداشتی و آموزشی جامعه را برطرف کند.

دبیر اجرایی کنگره جراحی سرطان درباره اثر آلودگی هوا در ابتلا به سرطان بیان کرد: برای آلودگی هوا فاکتورهای مختلفی وجود دارد، به عنوان مثال ریزگردها که کشور ما با آن مواجه است سبب ایجاد مشکلات تنفسی و قلبی و عروقی می شود و در خصوص آلودگی های بنزین و ترافیک در سطح شهر بر روی ارگان های مختلف تاثیرگذار بوده، اما مطالعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیر اجرایی کنگره جراحی سرطان: تشخیص به موقع سرطان تا 80 درصد قابل درمان است

دبیر اجرایی کنگره جراحی سرطان: تشخیص به موقع سرطان تا 80 درصد قابل درمان است