مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 اسفند 1396 ساعت 13:052018-02-25سياسي

برگزاری همایش نقش روحانیون شیعه و سنی در مبارزه با جریان های تکفیری در ایرانشهر


همایش نقش روحانیون شیعه و سنی در مبارزه با جریان های تکفیری با حضور مسئولین استانی و کشوری و علمای اهل سنت و تشییع ائمه جمعه، امروز یکشنبه در ایرانشهر برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید معمار در این رابطه به خبرنگاران گفت: این همایش لبیکی به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در بین دست اندرکاران کنگره ملی شهدای سیستان وبلوچستان است که ایشان به دو نکته مهم مبنی بر باهوشی مردم استان و دیگری معرفی این استان به عنوان پایلوت وحدت در سطح جهان اسلام اشاره کردند.

داود شهرکی افزود: دشمن بعد از اینکه مایوس شد که با جنگ سرد و مقابله بیرونی بتواند به کشور و مملکت ایران اسلامی آسیب برساند، به دنبال استفاده از جنگ نرم و ابزارها مربوط به آن به ویژه تفرقه افکنی و اختلاف بین مردم و نظام پرداخت.

وی ادامه داد: ایران کشوری با قومیت های مختلف است که تنوع مذاهب به وفور در آن وجود دارد بر همین اساس اگر مردم بیدار و هوشیار نباشند دشمن از این مورد سوء استفاده می کند، این همایش با حضور جمع 500 نفری از علمای شیعه و اهل سنت جنوب استان سیستان وبلوچستان از شهرستان های فنوج، دلگان، چابهار، سرباز، کنارک در سالن همایش های دانشگاه ولایت ایرانشهر برگزار شد که در آن ائمه جمعه، امرای تبلیغ اهل سنت و متنفذین علمای حوزه جنوب استان شرکت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری همایش نقش روحانیون شیعه و سنی در مبارزه با جریان های تکفیری در ایرانشهر

برگزاری همایش نقش روحانیون شیعه و سنی در مبارزه با جریان های تکفیری در ایرانشهر