مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 اسفند 1396 ساعت 12:102018-02-25سياسي

اشتغال خانگی پشتوانه محکمی برای خانواده زندانیان است


معاون اشتغال اداره کل زندان های استان کردستان با اشاره به اینکه یکی از فرایندهای مهم بخش اشتغال، مقوله اصلاح و تربیت زندانیان و توانمندسازی فردی و حرفه ای آنها است، - گفت: با استقرار کارگاه های مشاغل خانگی در زندان های کردستان تعداد 603 نفر زندانی در حوزه صنایع دستی آموزش دیده و به کارگرفته شده اند.

حمیدرضا جهانگیری با حضور در دفتر ایسنا، با بیان اینکه ستاد سازمان و برنامه ریزی اشتغال و حرفه آموزی زندانیان در حوزه اشتغال زندانیان فعال است، اظهارکرد: وظیفه این ستاد مدیریت و برنامه ریزی اشتغال و حرفه آموزی زندانیان در بند است.

وی با اشاره به اینکه تجربه و آمارها ثابت کرده است که بسیاری از افراد زندانی فاقد مهارت هستند و یا اینکه قبل از ورودشان به زندان درگیر مشاغل کاذب بوده اند، بر لزوم حرفه آموزی این افراد آسیب پذیر تأکید کرد و افزود: با توجه به این خلاء تلاش شد تا در بحث اشتغال و حرفه آموزی در سال جاری یک هزار و 205 نفر زندانی در کلاس های فنی و حرفه ای شرکت کنند.

معاون اشتغال اداره کل زندان های استان کردستان با اعلام آموزش 603 نفر در حوزه صنایع دستی طی سال جاری و شرکت 625 نفر زندانی در بخش آموزش های جهاددانشگاهی نیز عنوان کرد: پس از اتمام این دوره ها برای هشت هزار و 31 نفر گواهینامه بازارمحور و اشتغال محور صادر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال خانگی پشتوانه محکمی برای خانواده زندانیان است

اشتغال خانگی پشتوانه محکمی برای خانواده زندانیان است