مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 اسفند 1396 ساعت 11:562018-02-25ورزشي

خبر خوب از مدافع برزیلی استقلال عمل جراحی پادوانی موفقیت آمیز بود


عمل جراحی شب گذشته پادوانی که تا حدود ساعت 5 صبح طول کشید، موفقیت آمیز بوده و هم اکنون وی در بخش مراقبت های ویژه بستری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از اهواز، لئوناردو پادوانی مدافع برزیلی تیم فوتبال استقلال تهران که در دقیقه 45 بازی روز گذشته این تیم در برابر فولاد در صحنه ای که با یار خودی برخورد داشت دچار مصدومیت شدیدی شد و بلافاصله راهی بیمارستان شد تا تحت درمان قرار بگیرد.

از شب گذشته تاکنون شایعات مختلفی درباره میزان مصدومیت این بازیکن به گوش رسید اما صبح امروز طی تماسی که با بیمارستان آپادانای اهواز گرفته شد مطلع شدیم عمل دیشب پادوانی توسط متخصص مغز و اعصاب، با وجود اینکه تا حدود ساعت 5 صبح طول کشیده، موفقیت آمیز بوده و هم اکنون وی در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان آپادانا بستری است و حداقل 3 روز باید در این بخش تحت درمان قرار بگیرد.

همچنین طبق اعلام معاونت پزشکی باشگاه استقلال، نخاع پادوانی باوجود فشار زیادی که متحمل شده سالم است و پس از عمل شب گذشته خونریزی وی قطع شده و فشار روی نخاع وی کمتر شده است.

گفتنی است با آسیب های وارد شده به ستون فقرات و نخاع پادوانی، وی به احتمال فراوان بازی های باقی مانده استقلال را در فصل جاری از دست می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوب از مدافع برزیلی استقلال عمل جراحی پادوانی موفقیت آمیز بود

خبر خوب از مدافع برزیلی استقلال عمل جراحی پادوانی موفقیت آمیز بود