مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 اسفند 1396 ساعت 11:202018-02-25سياسي

طرح ترافیک جدید ملاحظات اجتماعی نداشت


مسجد جامعی در جریان بررسی ایرادات فرمانداری تهران در خصوص طرح ترافیک جدید شهرداری تهران گفت: در خصوص تصویب این طرح ما عجله داشتیم و لذا برخی قواعد و قوانین را رعایت نکردیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد مسجد جامعی در چهل و هشتمین جلسه شورای شهر تهران در جریان بررسی ایرادات فرمانداری تهران در خصوص طرح ترافیک جدید شهرداری، گفت: ما نباید به این نکته تاکید کنیم که چون طرحی را مصوب کردیم دیگر تغییرناپذیر است ما بر اساس قوانین زمانی می توانیم سندی را اجرایی کنیم که مراحل خود را طی کرده باشد.

وی افزود: طرح ما ملاحظات اجتماعی نداشت و باید بپذیریم فرمانداری تهران ملاحظات متفاوتی از جمله ملاحظات اجتماعی را مد نظر قرار می دهد، ما باید شرایط زندگی مردم را در نظر بگیرم در خصوص تصویب این طرح ما عجله داشتیم و لذا برخی قواعد و قوانین را رعایت نکردیم.

وی ادامه داد: بی تردید مسائل اجتماعی تاثیر گذار است به عنوان مثال وانت بارها که زندگی شان به وسیله نقلیه وابستگی دارد و زندگی شهروندان هم تاثیر بسیاری از شغل این افراد می گیرد.

مسجدجامعی در بخش دیگری از صحبت های خود به تخفیفات بیشتر برای اقشار خاص در طرح ترافیک جدید اشاره کرد و افزود: باید بپذیریم بخشی از کار شورا را جامعه خبری انجام می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ترافیک جدید ملاحظات اجتماعی نداشت

طرح ترافیک جدید ملاحظات اجتماعی نداشت