مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 اسفند 1396 ساعت 11:162018-02-25سياسي

بزرگ ترین رویداد قرآنی کشور 10 اسفند ماه برگزار می شود


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: بزرگ ترین رویداد قرآنی کشور 10 اسفند ماه با همکاری اداره اوقاف و ارشاد برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از اصفهان، حجت الاسلام رضا صادقی صبح امروز در نشست خبری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از آرزوهای دیرینه ما کنار هم قرار گرفتن متولیان قرآنی بود که امسال محقق شد و شانزدهمین مسابقات سراسری حفظ و مفاهیم قرآنی با همکاری اداره اوقاف و ارشاد اجرایی می شود.

وی با بیان این که بزرگ ترین رویداد قرآنی کشور 10 اسفند ماه برگزار می شود، افزود: انسجام فعالیت های سازمان های قرآنی، سنجش کمی و کیفی آموزش مؤسسات قرآنی، ایجاد انگیزه در عموم جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان برای فراگرفتن فرهنگ قرآنی و جهت دهی و استانداردسازی آموزش قرآن از اهداف برگزاری مسابقات سراسری قرآن است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان ادامه داد: از دیگر اهداف این مسابقات به روزرسانی و تکمیل بانک جامع اطلاعات قرآنی کشور در رشته های مختلف و نیز شناسایی و معرفی نخبگان و استعدادهای درخشان قرآنی در کشور است.

وی با بیان این که زمان ثبت نام در این مسابقات از 18 آذر تا 6 بهمن 96 بود، تصریح کرد: شرکت کنندگان در 24 رشته به رقابت می پردازند، این رشته ها شامل حفظ قرآن (یک، 2، 3، 5، 10، 15، 20 و کل قرآن) و سوره های منتخب واق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگ ترین رویداد قرآنی کشور 10 اسفند ماه برگزار می شود

بزرگ ترین رویداد قرآنی کشور 10 اسفند ماه برگزار می شود