مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 اسفند 1396 ساعت 11:162018-02-25سياسي

مطالبات مردم رودبار را از مجرای قانونی حتی با سؤال از وزیر پیگیری می کنم


نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به صبر بیش ازاندازه مردم رودبار در رابطه با پرداخت غیرمتعارف عوارضی گفت: مطالبات مردم رودبار را از مجرای قانونی حتی با سؤال از وزیر پیگیری می کنم.

- منوچهر جمالی شامگاه شنبه در گفت وگو با خبرگزاری فارس" در رشت با انتقاد از پرداخت عوارضی به صورت کامل در محور آزادراه رشت - رودبار و بالعکس اظهار کرد: برخی ها روزانه از آزادراه تنها دو تا 10 کیلومتر استفاده می کنند و پرداخت عوارضی به صورت کامل هم به لحاظ قانونی و هم شرعی جایز نیست.

وی بابیان اینکه پرداخت فعلی عوارضی توسط مردمی که در رودبار و رشت از آن بهره مند هستند ازنظر قانونی و عرفی در تعارض است افزود: به مردم رودبار در رابطه با عوارضی ظلم بزرگی شده است که همه ما از آن ناراحت هستیم.

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست های متعدد خود با وزیر راه و شهرسازی و معاونین مربوطه در رابطه به عوارضی و اصلاح پرداخت آن توسط شهروندان رودبار گفت: نتیجه نشست های من با مجموعه مسئولان دولت و وزیر راه و شهرسازی قول مساعد در رابطه با اصلاح در پرداخت عوارضی از سوی مردم رودبار بوده و این مهم باید به سرانجام برسد.

عضو مجمع نمایندگان استان گیلان بابیان اینکه با سرو صدا مشکلات مردم و نتیجه مثبت گرفتن از آن بدعتی خوبی نمی تواند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبات مردم رودبار را از مجرای قانونی حتی با سؤال از وزیر پیگیری می کنم

مطالبات مردم رودبار را از مجرای قانونی حتی با سؤال از وزیر پیگیری می کنم