مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 اسفند 1396 ساعت 11:102018-02-25اقتصادي

قراردادی برای مقاوم سازی شریان های حیاتی تهران دربرابر زلزله


حدود 60 تا 70 درصد از ساختمان های روستایی در برابر زلزله مقاوم شده اند و باید تلاش کنیم باقی ساختمان های روستایی هم مقاوم شوند.

- استاندار تهران با اعلام مقاوم سازی 70 درصد ساختمان های روستایی در برابر زلزله عنوان کرد قراردادی برای مقاوم سازی شریان های حیاتی تهران دربرابر زلزله استاندار تهران گفت: حدود 60 تا 70 درصد از ساختمان های روستایی در برابر زلزله مقاوم شده اند و باید تلاش کنیم باقی ساختمان های روستایی هم مقاوم شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد حسین مقیمی در همایش جشنواره گنسای دیزاین که صبح امروز در محل دانشگاه تهران برگزار شد با بیان اینکه تجربه ای که کشور ژاپن در بازسازی مناطق زلزله زده به دست آورده گنسای دیزاین نام گذاری شده گفت: کشور ما کشوری حادثه خیز است و سیل، زلزله ، خشکسالی، کمبود آب، بارندگی، طوفان، بالابودن درجه حرارت و رانش زمین در برخی مناطق مشکلات جدی را ایجاد می کند که باییستی به آنها بپردازیم.

وی اضافه کرد: طی سال های قبل زلزله های سنگینی را پشت سر گذاشتیم که هر کدام یک گنسای را برای ما تعریف کرد.

بعد از زلزله رودبار که تعداد زیادی از جمعیت کشور را از ما گرفت آیین نامه 2800 ، دستاورد علمی بررسی آن زلزله بود یعنی تا قبل از زلزله رودبار به صورت پراکنده دستورالعمل های فنی و مهندسی داشتیم اما جامع نبود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قراردادی برای مقاوم سازی شریان های حیاتی تهران دربرابر زلزله

قراردادی برای مقاوم سازی شریان های حیاتی تهران دربرابر زلزله