مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 اسفند 1396 ساعت 10:502018-02-25اجتماعي

احتمال بازگشت میش مرغ به دشت اسدآباد


رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اسدآباد گفت: تأیید کوچ و بازگشت میش مرغ به دشت اسدآباد در انتظار جواب آزمایشات و بررسی های DNEدر رابطه با این پرنده کمیاب است.

- روح الله زال پور در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در اوایل زمستان سال گذشته چندین مورد گزارش مردمی مبنی بر مشاهده میش مرغ در دشت اسدآباد اعلام شد و این درحالیست که بیش از 8 سال بود که هیچ موردی از میش مرغ در دشت اسدآباد گزارش نشده بود.

وی افزود: به همین منظور شواهد و مدارک لازم چون آثاری از پر و مدفوع این پرنده کمیاب در محل زیستگاه و محل خواب این پرنده نمونه برداری شد تا با آزمایشات و بررسی های DNE زمان حضور این پرنده در دشت اسدآباد مشخص شود.

زال پور با بیان اینکه نمونه ها به علت عدم وجود دستگاه های لازم به خارج از کشور فرستاده شده و منتظر پاسخ آزمایشات هستیم، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه یکی از زیستگاه های پرنده میش مرغ دشت اسدآباد است و با مشخصاتی که شاهدان از پرنده مشاهده شده داده اند، احتمال قوی کوچ و بازگشت مجدد این پرنده کمیاب به دشت اسدآباد وجود دارد.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اسدآباد ادامه داد: پیش از این در دشت اسدآباد بین روستاهای مزرعه بید و سیف آباد و زمین های شهرک صنعتی بیشترین نقطه ای بود که میش مرغ مشاهده می شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال بازگشت میش مرغ به دشت اسدآباد

احتمال بازگشت میش مرغ به دشت اسدآباد