مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 اسفند 1396 ساعت 10:062018-02-25سياسي

هیچ قدرتی نمی تواند برای سیستم دفاعی ایران تصمیم بگیرد


سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: آمریکایی ها نمی خواهند هزینه خروج از برجام را بدهند و هیچ قدرتی نمی تواند برای سیستم دفاعی ایران تصمیم بگیرد.

- سیدحسین نقوی حسینی در گفت وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس" استان تهران در ارتباط با مسائل هسته ای و برجام اظهار کرد: برجام قابل مذاکره نیست و توافق برجام بین 6 کشور و ایران انجام شده و آمریکا حق ندارد به تنهایی وارد مذاکره مجدد درباره برجام شود و تعیین تکلیف کند.

وی تصریح کرد: ترامپ تمدید لغو تحریم های برجام را مرتبط با شروطی در این مصوبه اعلام کرده که نشان می دهد که کشور آمریکا بین تعارض و تناقض گیر کرده است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: آمریکایی ها از یک سو می خواهند برجام را متوقف کنند و از سوی دیگر از برجام خارج شوند و همچنین نمی خواهند هزینه خروج از برجام را بدهند.

نقوی حسینی بیان داشت: آمریکایی ها می دانند اگر برجام را متوقف کنند یا از برجام خارج شوند، اعتبار بین المللی خود را زیر سؤال می برند؛ زیرا هم پیمانان آمریکا به او دیگر اعتماد نمی کنند.

وی اظهار داشت: ترامپ، لغو تحریم ها را مجدداً تمدید کرده؛ اما برای آن شرط گذاشته و این شرط گذاری به معنای بهانه جویی وی درباره برجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ قدرتی نمی تواند برای سیستم دفاعی ایران تصمیم بگیرد

هیچ قدرتی نمی تواند برای سیستم دفاعی ایران تصمیم بگیرد