مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 اسفند 1396 ساعت 09:152018-02-25سياسي

پلمب 4 رستوران بزرگ در کرمان


بازپرس شعبه 15 دادسرای عمومی و انقلاب کرمان گفت: در بازدیدهای شامگاه گذشته 4 واحد صنفی اعم از رستوران ومرکز تهیه غذای آماده( فست فود) بزرگ در سطح شهر کرمان جهت انجام تحقیقات تکمیلی و جلوگیری از امحای عدله به صورت موقت پلمب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری ایسنا، علیرضا میرزاپور در حاشیه بازدید هیئت عالی امنیت غذایی از اغذیه فروشی های شهر کرمان اظهار کرد: پس از کسب گزارش هایی مبنی بر رعایت نکردن نکات بهداشتی که می تواند منجر به تهدید بهداشت عمومی شود، بلافاصله بازدید از چندین واحد صنفی در دستور کار دادستانی قرار گرفت.

قاضی میرزاپور ، نماینده دادستان کرمان در هیئت عالی امنیت غذایی اظهار کرد: خوشبختانه در مجموع وضعیت اکثر رستوران ها و مراکز عرضه مواد غذایی در شهرکرمان مطلوب است.

وی اظهار کرد: دستگاه قضایی به همراه ضابطین این اطمینان خاطر را به شهروندان گرامی می دهد که با اندک متخلفان پیش از این که بتوانند بهداشت عمومی جامعه را به خطر بیاندازند با قاطعیت برخورد نمایید.

میرزاپور گفت: در راستای ارتقای امنیت غذایی جامعه طی چندین دوره از واحدهای تولید و عرضه مواد غذایی به همراه ضابطین دادگستری از جمله کارشناسان اداره بهداشت، دامپزشکی، استاندارد، نیروی انتظامی و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب 4 رستوران بزرگ در کرمان

پلمب 4 رستوران بزرگ در کرمان