مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 اسفند 1396 ساعت 09:102018-02-25اقتصادي

آغاز نوسازی ون و تاکسی های فرسوده پس از وقفه 10 ساله


نوسازی تاکسی های ون برای اولین بار پس از ده سال با تسهیلات 60 میلیونی و یارانه 20 میلیون تومانی از سوی سازمان تاکسیرانی تهران انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا قنادان مدیرعامل سازمان تاکسیرانی از آغاز پروسه نوسازی ون های فرسوده ناوگان تاکسیرانی خبر داد و گفت: تاکسی های ون موجود از یک سو به دلیل فضای داخلی نامناسب باعث نارضایتی شهروندان شده و از سوی دیگر به دلیل فرسودگی بیش از حد برای تاکسیرانان نیز مشکلات زیادی ایجاد کرده است و باتوجه به نبود گزینه با کیفیت مناسب و قیمت اقتصادی برای جایگزینی این ون های فرسوده، مذاکره با خودروسازهای مختلف به سرانجام نرسیده و در حدود 10 سال متوقف مانده بود.

وی ادامه داد: اخیرا با تغییر مدیریت شهری و نگاه ویژه شهردار تهران و پشتیبانی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری، مبنی بر حمایت از نوسازی ناوگان حمل و نقل درون شهری و همچنین رایزنی های صورت گرفته با ستاد حمل و نقل و سوخت کشور، تلاش های انجام شده منجر به عقد قرارداد همکاری با شرکت پارس خودرو از گروه خودروسازی سایپا مبنی بر نوسازی ون های فرسوده مدل 2007 با جایگزینی ون هایس برلیانس با یارانه ویژه تاکسیرانی گردید.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی با اشاره به افزایش ظرفیت صندلی در این ون ها، گفت: با جای گیری تعداد بیشتر مسافر، تعداد خودروی کمتری د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز نوسازی ون و تاکسی های فرسوده پس از وقفه 10 ساله

آغاز نوسازی ون و تاکسی های فرسوده پس از وقفه 10 ساله