مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 اسفند 1396 ساعت 09:102018-02-25بين الملل

تقاضای محافظه کاران آلمان از مرکل برای گرایش به راست


چندین تن از اعضای ارشد محافظه کاران آلمان با درخواست اینکه این حزب به منظور جذب هرچه بیشتر آرا به سمت راست گرایی تمایل پیدا کند، چالشی جدید را برای آنگلا مرکل، - صدراعظم این کشور در آستانه اعلام وزرای انتخابی کابینه توسط او در امروز (یکشنبه) به وجود آورده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، این در حالی است که حزب دموکرات مسیحی قرار است روز دوشنبه در یک نشست این حزب به این رای دهد که آیا از یک توافق ائتلافی با سوسیال دموکرات ها حمایت خواهد کرد یا خیر و در صورت حمایت آنها، مرکل می تواند برای چهارمین دور به صدراعظمی ادامه دهد.

اعضای حزب سوسیال دموکرات در عین حال یک رای گیری درخصوص توافق مربوط به "ائتلاف بزرگ" آنها با حزب مرکل را مورد رای گیری قرار خواهند داد.

با وجود آنکه انتظار می رود حزب دموکرات مسیحی از این توافق حمایت کرده و یک هم پیمان مرکل به نام آنگرت کرامپ، کارن بائر را به عنوان دبیرکل این حزب مورد تایید قرار دهد اما یکسری اختلاف نظرها در میان محافظه کاران بالا گرفته مبنی بر اینکه این حزب نیازمند یک انرژی جدید در مسیر سیاسی جدید است.

دنیل گونتر، وزیر اول ایالت شلسویگ هولستاین از اعضای ارشد حزب دموکرات مسیحی اعلام کرد: گاهی اوقات باید عنصر محافظه کار بلوک محافظه کار برجسته تر باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقاضای محافظه کاران آلمان از مرکل برای گرایش به راست

تقاضای محافظه کاران آلمان از مرکل برای گرایش به راست