مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 اسفند 1396 ساعت 07:202018-02-25اقتصادي

پیش بینی کسب درآمد میلیاردها دلار از فروش ساعت های هوشمند


تحلیلگران بر این باورند که تا سال 2022 میلادی درآمدی معادل 29 میلیارد دلار عائد شرکت های سازنده ساعت های هوشمند در جهان خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از وب سایت investopedia، این روزها که بازار گجت های هوشمند همچون ساعت های هوشمند داغ شده است، تحلیلگران و کارشناسان برآورد کرده اند که تا چهار سال آینده یعنی 2022 میلادی فروش ساعت های هوشمند به رکورد بی سابقه ای دست خواهد یافت و موجبات ایجاد یک تجارت پرسود را برای غول های تکنولوژی، شرکت های سازنده ساعت های هوشمند و خرده فروشان در بازار را فراهم کرده و سود هنگفتی را برای آنها به ارمغان خواهد آورد.

همانطور که در تازه ترین گزارش ها اعلام شد که میزان فروش ساعت های هوشمند اپل (اپل واچ) در سه ماهه چهارم و پایانی سال گذشته 2017 میلادی رکورد زده است، حالا انتظار می رود این روند در سال های آتی نیز با افزایش قابل توجهی روبه رو شود.

تحلیلگران در موسسه CCS Insights معتقدند که این افزایش در میزان فروش ساعت های هوشمند را مدیون ساعت های هوشمند اپل (اپل واچ) هستیم چراکه شرکت اپل با فروش 8 میلیون دستگاه ساعت هوشمند اپل واچ در سه ماهه پایانی سال 2017 میلادی به رکوردی بی سابقه دست یافته است و همین امر باعث شده کاربران بیشتری از این گجت هوشمند استقبال کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی کسب درآمد میلیاردها دلار از فروش ساعت های هوشمند

پیش بینی کسب درآمد میلیاردها دلار از فروش ساعت های هوشمند