مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 اسفند 1396 ساعت 03:212018-02-24بين الملل

جروزالم پست بررسی کرد نگرانی اسراییل از پیشرفت های علمی جهان تشیّع و ایران


روزنامه جروزالم پست در بررسی نگرانی اسراییل از پیشرفت های علمی جهان تشیع و ایران نوشت که این مسئله آنها را برای اسراییل، نسبت به دیگر مسلمانان، - خطرناک تر می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل در یادداشتی به بررسی تهدیداتی که پیشرفت علمی جهان اسلام علیه رژیم صهیونیستی دارد، پرداخته و تاکید کرد تشیع برای اسراییل بسیار خطرناک تر از تسنن است.

در ابتدای این یادداشت با تکرار ادعای تلاش ایران برای ساخت موشک های نقطه زن در لبنان، آمده است: نزدیک شدن ایران به مرزهای اسراییل، عواقب نظامی و اقتصادی برای اسراییل دارد.

جروزالم پست با بیان اینکه تفکر شیعی بُعدی دارد که آن را نسبت به تفکر سنّی برای اسراییل خطرناک تر می کند، نوشت: ائتلاف ایران-سوریه-لبنان تحت حفاظت روسیه نه تنها از لحاظ توانایی نظامی بلکه از نظر هسته مفهومی مترقی بر اساس اصول اسلام شیعی قدرت نمایی می کند.

این روزنامه در توضیح این بُعد اضافه کرد: سنّی ها نسبت به گذشته غبطه می خورند و قصد دارند به آن بازگردند.

اما جهت گیری مسلمانان شیعه به سمت آینده است، گذشته را باعث ترقی دانسته و نسبت به عقاید غیراسلامی شنواتر و پذیراتر هستند.

جروزالم پست با بیان اینکه شیعیان تاثیر شگرفی بر میراث علمی تمدن اسلامی داشته اند، نوشت: در حالی که علم و دانش از جایگاه بنیادین در جهان تسنن برخور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جروزالم پست بررسی کرد نگرانی اسراییل از پیشرفت های علمی جهان تشیّع و ایران

جروزالم پست بررسی کرد نگرانی اسراییل از پیشرفت های علمی جهان تشیّع و ایران