مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 اسفند 1396 ساعت 00:512018-02-24بين الملل

نتانیاهو از ترامپ برای شرکت در افتتاحیه سفارتخانه در قدس دعوت می کند


نخست وزیر رژیم صهیونیستی قصد دارد از رییس جمهور آمریکا برای شرکت در مراسم انتقال سفارتخانه این کشور از تل آویو به قدس دعوت کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس"، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی از دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا برای شرکت در مراسم گشایش سفارتخانه این کشور در قدس دعوت می کند.

شبکه 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی شامگاه شنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازداد که نتانیاهو از ترامپ می خواهد در مراسم انتقال سفارتخانه آمریکا از تل آویو به قدس و افتتاح آن در این شهر، شرکت کند.

نتانیاهو همچنین با انتشار پیامی ویدئویی ضمن تشکر از اعلام زمان گشایش سفارتخانه آمریکا در قدس، مدعی شد رخ دادن این اتفاق در سالروز تاسیس این رژیم لحظه بزرگی برای اسراییل خواهد بود .

دولت آمریکا روز جمعه اعلام کرد که فعالیت های دیپلماتیک سفارتخانه این کشور در فلسطین اشغالی، از 14 می (24 اردیبهشت 97) در ساختمان جدید آن در قدس ادامه خواهد یافت.

کاخ سفید همچنین کنگره را در جریان این اقدام قرار داد.

ترامپ در تاریخ 16 آذر طی سخنرانی در کاخ سفید، قدس را به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی به رسمیت شناخته و اعلام کرد به زودی سفارتخانه آمریکا را از تل آویو به قدس منتقل خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتانیاهو از ترامپ برای شرکت در افتتاحیه سفارتخانه در قدس دعوت می کند

نتانیاهو از ترامپ برای شرکت در افتتاحیه سفارتخانه در قدس دعوت می کند