مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 اسفند 1396 ساعت 20:452018-02-24پزشكي

انتقاد دادستان تهران از دور زدن قانون در حوزه عرضه مواد غذایی


بعضا مشاهده می شود رستوران غیرمجاز را تعطیل کرده ایم اما چند روز بعد با اخذ حکم از دیوان عدالت اداری یا طریق دیگر رفع پلمب شده است.

- دادستان تهران گفت: بعضا مشاهده می شود رستوران غیرمجاز را تعطیل کرده ایم اما چند روز بعد با اخذ حکم از دیوان عدالت اداری یا طریق دیگر رفع پلمب شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هشتمین همایش تخصصی دادسراهای استان تهران با موضوع بهداشت عمومی و امنیت غذایی ، روز شنبه پنجم اسفند ماه سال جاری با حضور دکتر هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و معاونان وی، سرپرستان بهداشت شهرستان های استان تهران، دادستان ها و روسای حوزه های قضایی بخش استان تهران و معاونان دادسرای عمومی و انقلاب تهران به ریاست عباس جعفری دولت آبادی دادستان عمومی و انقلاب تهران برگزار شد.

دادستان تهران در بیان توسعه مفهوم امنیت در جوامع امروز نسبت به گذشته، با اشاره به این که مفهوم امنیت در گذشته بیشتر دولت محور و تهدید محور بود، اما امروزه به افراد، جامعه و مردم تسری یافته است، اظهار داشت: امروزه در عرصه امنیت مقوله جدیدی به نام امنیت انسانی مطرح شده است که این اصطلاح در سال 1994 اولین بار توسط دیپلمات فقید پاکستانی محبوب الحق مطرح شد و در تعریف آن به رهایی از نیاز و هراس و توأم با کرامت تمسک جست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد دادستان تهران از دور زدن قانون در حوزه عرضه مواد غذایی

انتقاد دادستان تهران از دور زدن قانون در حوزه عرضه مواد غذایی