مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 اسفند 1396 ساعت 17:552018-02-24اقتصادي

فرار مالیاتی در بین برخی به یک مهارت تبدیل شده است


در کشور ما فرار مالیاتی و دور زدن دولت و ملت در بین برخی به یک مهارت برای فخر فروشی تبدیل شده است.

- رییس کل دادگستری البرز گفت: در کشور ما فرار مالیاتی و دور زدن دولت و ملت در بین برخی به یک مهارت برای فخر فروشی تبدیل شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد فاضلیان در جلسه بررسی مسائل و مشکلات صنایع، اشتغال و امنیت قضایی سرمایه گذاری که با حضور بیش از 22 شرکت خصوصی برگزار شد، اظهار کرد: پرداخت مالیات امری بدیهی و مرسوم در کشورهای پیشرفته جهان است.

بخش عمده درآمد این کشورها از طریق منابع مالیاتی است و مردم به راحتی مالیات خود را پرداخت می کنند و دولت نیز خدماتی را در سطوح عالی ارائه می دهد.

وی افزود: در حالی که در کشورهای پیشرفته فرار مالیاتی یکی از جرایم با سختگیرانه ترین مجازات هاست و افراد در هر جایگاهی مکلف به پرداخت مالیات هستند ولی در کشور ما فرار مالیاتی و دور زدن دولت و ملت در بین برخی به یک مهارت برای فخرفروشی تبدیل شده است.

وی با تاکید بر جدیت دستگاه های متولی در برخورد با فرارمالیاتی متذکر شد: با توجه به تاثیر پرداخت مالیات در افزایش عدالت اجتماعی و ارائه خدمات عمومی به آحاد مردم، باید همه افراد جامعه اعم از واحدهای تولیدی مالیات خود را بررونوشت حسب میزان درآمد پرداخت کنند و در مقابل دولت نیز موظف است خدمات مناسبی را به آن ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرار مالیاتی در بین برخی به یک مهارت تبدیل شده است

فرار مالیاتی در بین برخی به یک مهارت تبدیل شده است