مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 اسفند 1396 ساعت 16:052018-02-24ورزشي

فرصت چند روزه برای نجات جان «یونس»


مردی که بیش از 9 سال حبس را تحمل کرده و با بخشی از کمک های اهدایی خیران باعث آزادی چند محکوم به قصاص شده است، فقط چند روز فرصت دارد تا با فراهم شدن مبلغی که با اولیای دم توافق شده در روزهای پایان سال به آغوش خانواده بازگردد.

- اگر تا چند روز دیگر مبلغ درخواستی اولیای دم فراهم نشود، در سال آینده آنها مبلغ را افزایش می دهند و مشکلات این زندانی و خانواده اش دوچندان می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شرق با این مقدمه نوشت: یونس در زندان به ورزشکاری و اخلاق مداری معروف شده و حافظ قرآن کریم است و در مسابقات حفظ و قرائت قرآن در زندان های کشور افتخاراتی کسب کرده اما یک اشتباه کوچک مسیر زندگی او را به بیراهه برده است؛ اتفاقی که ممکن است برای هرکس بیفتد و او را به قهقرا بکشاند.

ماجرا به روزی برمی گردد که بین او و باجناقی که هیچ وقت او را ندیده بود درگیری اتفاق افتاد و یک لحظه عدم کنترل خشم کافی بود که یونس یک بار پای چوبه دار برود.

اما وساطت هدایت فرزادی رییس زندان کرمانشاه، او را از اجرای حکم قصاص نجات داد تا بتواند دیه درخواستی اولیای دم را تهیه کند.

تا امروز خانواده یونس هرچه را که داشته اند فروخته اند تا بتوانند مبلغ مورد نیاز را فراهم کنند اما در این کار ناتوان بوده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصت چند روزه برای نجات جان «یونس»

فرصت چند روزه برای نجات جان «یونس»