مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 اسفند 1396 ساعت 15:502018-02-24سياسي

سرمایه گذاران با خیال راحت در ICT سرمایه گذاری کنند


رییس سازمان فناوری اطلاعات با اشاره به مراحل قانونی طی شدن لوایح تدوین شده توسط این سازمان (لوایح پنجگانه حقوق فناوری اطلاعات) از همه صاحبنظران و فعالان حوزه ICT خواست تا نظرات تکمیلی و تخصصی خود را برای اصلاح احتمالی این لوایح اظهار کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رسول سراییان امروز در حاشیه همایش جنبه های حقوقی فناوری های اطلاعات و ارتباطات در جمع خبرنگاران با اشاره به تحولات شکل گرفته در حوزه های ارتباطات و فناوری اطلاعات، اظهار کرد: این اتفاق در توسعه کشورها می تواند در خلق ثروت و رفاه اجتماعی موثر باشد.

ما به عنوان سازمان فناوری اطلاعات و وزارت ارتباطات به عنوان بخش زیرساختی این اقتصاد مطرح هستیم و وقتی که وارد فاز اجرایی این اقتصاد شدیم دیدیم که مشکلات اساسی در این حوزه وجود دارد.

وی با بیان این که امکان استفاده از زیرساخت های فناوری ارتباطات و اطلاعات فراهم نشده است، گفت: به این فکر افتاده ایم تا با کمک صاحبنظران و بقیه بازیگران این حوزه، همایشی را ساماندهی و لوایحی را ارائه دهیم که خوشبختانه با همکاری فعال پژوهشگران قوه قضاییه و صاحبنظران توانسته ایم لوایحی را در این حوزه (لوایح پنجگانه حقوق فناوری اطلاعات) تدوین کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاران با خیال راحت در ICT سرمایه گذاری کنند

سرمایه گذاران با خیال راحت در ICT سرمایه گذاری کنند