مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 اسفند 1396 ساعت 15:112018-02-24بين الملل

واکنش ترکیه به اعلام تاریخ انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس


وزارت خارجه ترکیه از آمریکا به دلیل اعلام تاریخ انتقال سفارت واشنگتن در اراضی اشغالی به بیت المقدس به شدت انتقاد کرد و چنین اقدامی را «بی توجهی به تصمیمات سازمان ملل» خواند.

- وزارت خارجه ترکیه از آمریکا به دلیل اعلام تاریخ انتقال سفارت واشنگتن در اراضی اشغالی به بیت المقدس به شدت انتقاد کرد و چنین اقدامی را بی توجهی به تصمیمات سازمان ملل خواند.

" به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در ادامه واکنش ها به اعلام تاریخ انتقال سفارت آمریکا در اراضی اشغالی به شهر بیت المقدس، وزارت خارجه ترکیه چنین اقدامی را نگران کننده خواند.

رییس جمهوری آمریکا در ادامه سیاست های خود برای راضی کردن صهیونیست ها و زیر پا گذاشتن حقوق فلسطینیان قصد دارد در هفتادمین روز تأسیس رژیم اشغالگر قدس انتقال سفارت آمریکا به قدس را اجرا کند.

پانزدهم آذرماه بود که رییس جمهوری آمریکا طی سخنرانی خود در کاخ سفید اعلام کرد که دولت این کشور  شهر قدس را به پایتخت رژیم اسراییل به رسمیت می شناسد.

دونالد ترامپ همان روز با امضای سند سفارت آمریکا از شهر تل آویو به قدس  دستور داد اقدامات لازم را برای این کار اتخاذ شود.

روز جمعه، یک منبع در وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که دونالد ترامپ 14 می (24 اردیبهشت) با انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به قدس موافقت خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش ترکیه به اعلام تاریخ انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس

واکنش ترکیه به اعلام تاریخ انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس