مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 اسفند 1396 ساعت 14:362018-02-24حوادث

کشف کالای قاچاق میلیاردی در محور یاسوج- لردگان


فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از کشف میلیاردی انواع کالای قاچاق از یک دستگاه اتوبوس در محور یاسوج- لردگان، خبر داد.

- غلامعباس غلامزاده امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، از کشف 4 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق از یک دستگاه اتوبوس در محور یاسوج لردگان، خبر داد و اظهار کرد: مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان لردگان در راستای مقابله با افراد سودجو طرح مقابله با قاچاق کالا را به مرحله اجرا گذاشتند.

وی افزود: در این ارتباط مأموران پس از هماهنگی با مقام قضایی طی عملیات ایست و بازرسی یک دستگاه اتوبوس اسکانیا مشکوک به حمل کالای قاچاق را در محور یاسوج - لردگان متوقف کردند.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: در بازرسی از این خودرو 341 دستگاه انواع گوشی هوشمند، پنج هزار و 500 ثوب البسه زنانه، 75 جفت کفش اسپورت و 24 عدد هنذفری به ارزش چهار میلیارد ریال کشف شد.

غلامزاده در پایان با اشاره به معرفی راننده اتوبوس به مرجع قضایی به قاچاقچیان کالا هشدار داد: نیروی انتظامی جهت حمایت از تولید داخلی و اشتغال، قاطعانه با افراد سودجو برخورد کرده و پس از تشکیل پرونده مراتب را به مقامات قضایی منعکس می کند.

انتهای پیام/ج http://fna.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف کالای قاچاق میلیاردی در محور یاسوج- لردگان

کشف کالای قاچاق میلیاردی در محور یاسوج- لردگان