مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 اسفند 1396 ساعت 14:162018-02-24فرهنگي

نمایشنامه خوانی اساتید دانشگاه در اعتراض به شکسته شدن چارچوب های اخلاقی


نمایشنامه همه دزدها که دزد نیستند نوشته داریوفو ، هفتم و هشتم اسفند در تئاتر شهر خوانش می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از"، جلسه نمایشنامه خوانی همه دزدها که دزد نیستند با کارگردانی رزیتا فیروزان ساعت 16 تا 17 روزهای دوشنبه و سه شنبه در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر برگزار می شود.

ثریا قاسمی صحنه خوان و پیمان خواجه ییان این نمایش هستند و نوید فرحمرزی، ساره شادانلو، امیر تفرشی، میترا خواجه ییان، فریبا دلیری، هادی عطایی و پیمان خواجه ییان نقش خوانی آن را بر عهده دارند.

نوید فرحمرزی چهره پرداز و استاد دانشگاه درباره این نمایشنامه خوانی گفت: در این نمایش نامه خوانی برای نخستین بار تعدادی از اساتید رشته بازیگری، عروسک گردانی و گریم حضور دارند.

وی با اشاره به انتخاب نمایشنامه همه دزدها که دزد نیستند افزود: مضمون این نمایشنامه خیانت است و سعی کردیم با انتخاب این نمایشنامه وضعیتی که در آن قواعد و اصول اخلاقی به راحتی زیر پا گذاشته می شود، را نقد کنیم.

این استاد دانشگاه گفت: انتقاد ما در این نمایشنامه به چهارچوب هایی است که به راحتی زیر پا گذاشته می شود و ما به شکل سهل انگارانه ای از آنها عبور می کنیم و اسمش را سوء تفاهم می گذاریم، خوش اندیشی مخربی که در دراز مدت در سرنوشت تربیتی نسل های بعدی اثر گذار خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشنامه خوانی اساتید دانشگاه در اعتراض به شکسته شدن چارچوب های اخلاقی

نمایشنامه خوانی اساتید دانشگاه در اعتراض به شکسته شدن چارچوب های اخلاقی