مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 اسفند 1396 ساعت 13:562018-02-24سياسي

لزوم برخورد با مخلان امنیت در هر لباسی


نماینده مردم ملایر در مجلس با بیان اینکه برخورد نیروی انتظامی با اغتشاشگران خیابان پاسداران منطقی و قابل تقدیر است، گفت: باید با مخلان امنیت در هر لباسی برخورد شود.

- حجت الاسلام احد آزادیخواه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با در خصوص ناامنی های اخیر در کشور و عملکرد نیروی انتظامی در برخورد با آشوبگران اظهار کرد: متأسفانه برخی قصد ناامنی در کشور را داشتند.

وی با بیان اینکه تعریف فرقه دراویش در کشور مشخص بوده و حاکمیت برای دراویش و سایر فرقه ها با تعریف مشخص، آزادی در نظر گرفته است، افزود: حاکمیت هیچ گاه محدودیت و ممنوعیتی برای دراویش گنابادی ایجاد نکرده است.

نماینده مردم ملایر در مجلس با بیان اینکه دراویش گنابادی فرقه هایی هستند که علاوه بر برنامه های مستقل خود می توانند به صورت آزادانه در برنامه های شهرستان ها شرکت داشته باشند، گفت: آنها به صورت آزادانه برنامه های خود را اجرا می کنند و نظام هم هیچ گاه آنها را به عنوان یک چالش و خطر جدی نمی بیند.

وی با اشاره به اینکه اتفاقی که در خیابان پاسداران تهران رخ داد باعث نمی شود که ما کل این جریان را زیر سوال ببریم، تصریح کرد: ناامنی از سوی عده ای افراطی باعث شد تا خون سربازان مظلوم و بی گناه نیروی انتظامی و بسیجیان جان بر کف بر زمین ریخته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم برخورد با مخلان امنیت در هر لباسی

لزوم برخورد با مخلان امنیت در هر لباسی