مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 اسفند 1396 ساعت 13:412018-02-24فرهنگي

رییس کمیته های تخصصی ارزشیابی هنرمندان منصوب شد


معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی احمد صدری را به عنوان مشاور معاون وزیر و رییس کمیته های تخصصی ارزشیابی هنرمندان منصوب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" به نقل از روابط عمومی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سیدمجتبی حسینی در حکم انتصاب صدری نوشته است: نظر به سوابق ارزشمند علمی، پژوهشی و تجارب ارزنده جنابعالی در امور فرهنگی و هنری به موجب این حکم به عنوان مشاور معاون وزیر و رییس کمیته های تخصصی ارزشیابی هنرمندان منصوب می شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و بهره گیری از ظرفیت های موجود و رایزنی با مدیران و فعالان هنری و تعامل شایسته با فرهیختگان و هنرمندان عالیقدر کشور در جهت اعتلای فرهنگ و هنر ایران اسلامی موفق و موید باشید.

احمد صدری کارشناسی ارشد رشته پژوهش هنر با گرایش موسیقی و درجه یک هنری از شورای ارزشیابی هنرمندان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دارد.

وی دارای سوابق و تجارب پژوهشی، علمی و آموزشی متعددی از جمله قائم مقامی ریاست گروه موسیقی فرهنگستان هنر و عضویت تحریریه فصلنامه خیال را در کارنامه خود دارد و تاکنون کتاب ها و مقالات متعددی از او منتشر شده است.

صدری همچنین مدرس هنرهای ایرانی در دانشگاه شهید بهشتی و دانشگاه هنر بوده است و امسال به عنوان پژوهشگر برگزیده در حوزه هنرها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس کمیته های تخصصی ارزشیابی هنرمندان منصوب شد

رییس کمیته های تخصصی ارزشیابی هنرمندان منصوب شد