مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 اسفند 1396 ساعت 13:302018-02-24اجتماعي

ورود سامانه بارشی جدید به کشور


مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: از ظهر دوشنبه (7 اسفندماه) سامانه بارشی جدیدی مجددا از سمت شمال غرب و غرب وارد کشور و سبب بارش باران و در برخی نقاط رعد و برق، - وزش باد و در مناطق سردسیر بارش برف می شود.

احد وظیفه در گفت وگو با ایسنا افزود: سامانه بارشی فعال روی کشور امروز(5 اسفند ماه) در نیمه غربی، مناطق مرکزی و به تدریج از بعد از ظهر در بخش هایی از شرق و شمال شرق سبب بارش باران در برخی نقاط رعد و برق، وزش باد و در مناطق سردسیر بارش برف می شود.

فعالیت این سامانه تا ظهر فردا (6 اسفند ماه) به جز شمال غرب در سایر مناطق کشور ادامه می یابد و از بعد از ظهر این روزبا عبور این سامانه از نیمه غربی کشور عمده فعالیت آن در نیمه شرقی، نواحی مرکزی و جنوبی خواهد بود.

به گفته وی این سامانه روز دوشنبه (7 اسفند ماه) در شرق، جنوب شرق و بخش هایی از شمال شرق فعالیت می کند و به تدریج از کشور خارج می شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی افزود: در استان های ساحلی خزر و اردبیل از اواخر فردا و روز دوشنبه افزایش نسبی دما و مجددا در روز سه شنبه ( 8 اسفند ماه) با شمالی شدن جریانات کاهش نسبی دما رخ خواهد داد.

از بعد از ظهر امروز و فردا وزش باد شدید در نیمه شرقی کشور پیش بینی می شود که در برخی مناطق با خیزش گرد و خاک هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود سامانه بارشی جدید به کشور

ورود سامانه بارشی جدید به کشور