مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 اسفند 1396 ساعت 13:052018-02-24بين الملل

خواهان درگیری با نیروهای مورد حمایت ایران در عراق و سوریه نیستیم


دستیار وزیر امور خارجه آمریکا در نامه ای خطاب به یک سناتور تاکید کرد که واشنگتن در عراق و سوریه قصد مقابله با نیروهای مورد حمایت ایران را ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مقامات وزارت امور خارجه آمریکا و پنتاگون در نامه هایی خطاب به یک سناتور دموکرات تصریح کردند که دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا اختیار قانونی برای نگه داشتن نیروهای آمریکایی در عراق و سوریه را دارد.

این نامه ها که در پاسخ به تیم کاین سناتور دموکرات آمریکایی نوشته شده است، به تازگی منتشر شده و روزنامه نیویورک تایمز به آن دسترسی پیدا کرده است.

بنابراین گزارش، تیم کاین پیش از این از دولت ترامپ خواسته بود تا دلایل حقوقی تصمیم واشنگتن برای حفظ نیروهای آمریکایی در سوریه را توضیح دهد.

این نامه ها همچنین جزییات طرح دولت ترامپ برای یک ماموریت به مدت نامعلوم برای نیروهای نظامی آمریکا در عراق و سوریه را مشخص می کند.

در این نامه ها آمده است که واشنگتن سازمان ها و گروه هایی از جمله شبه نظامیان شیعی یا گروه های وابسته به ایران را هدف قرار نمی دهد.

مری واترز دستیار وزیر امور خارجه آمریکا در امور حقوقی نیز در یک نامه خطاب به تیم کاین، نوشت که واشنگتن به دنبال مقابله با دولت سوریه یا گروه های مورد حمایت ایران در عراق و سوریه نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خواهان درگیری با نیروهای مورد حمایت ایران در عراق و سوریه نیستیم

خواهان درگیری با نیروهای مورد حمایت ایران در عراق و سوریه نیستیم