مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 اسفند 1396 ساعت 12:552018-02-24فناوري

رونمایی از نخستین نرم افزار جامع مد و لباس در ایران


نخستین نرم افزار (اپلیکیشن) جامع مد و لباس با هدف راه اندازی بستری نوین برای ایجاد ارتباط مؤثر میان عرضه و تقاضا در ایران رونمایی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، مهدی محمودی - دبیر بخش فرهنگی هنری، انجمن ها و موسسات جشنواره های مد و لباس فجر و مدیر مؤسسات مد و لباس کشور - با اعلام خبر رونمایی از نخستین نرم افزار جامع مد و لباس بیان کرد: طی سال های اخیر و با سرعت روزافزون رشد فناوری، شاهد پیشرفت و توسعه تکنولوژی های مرتبط با هنر صنعت مد و لباس هستیم که بر این اساس برخی از نرم افزارهای کاربردی در این حوزه طراحی شده است.

ما برای اولین بار، برآنیم تا نخستین نرم افزار جامع مد و لباس را با هدف راه اندازی بستری نوین برای ایجاد ارتباط بین عرضه و تقاضا در ایران رونمایی کنیم.

او درباره ویژگی های این نرم افزار افزود: اپلیکیشن جامع و کاربردی "مداَپ"، دارای ویژگی های متعددی چون جست وجوی پیشرفته کالا و خدمات، جست وجوی مکانی، قیمتی و تخصصی به لحاظ ویژگی های طراحی و بصری پوشاک و سایر ملزومات در هر نقطه جغرافیایی است که بسیاری از مشکلات در زمینه تأمین نیاز موجود در این عرصه را مرتفع خواهد ساخت.

مدیر مؤسسات مد و لباس کشور ادامه داد: بخشی از قابلیت های این نرم افزار همچون سایر اپلیکیشن های شبکه های اج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از نخستین نرم افزار جامع مد و لباس در ایران

رونمایی از نخستین نرم افزار جامع مد و لباس در ایران