مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 اسفند 1396 ساعت 12:262018-02-24حوادث

هلاکت یک قاچاقچی مسلح و کشف 1115 کیلوگرم انواع موادمخدر در جنوب شرق کشور


فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از هلاکت یک قاچاقچی مسلح و کشف 1115 کیلوگرم انواع موادمخدر و توقیف 2 دستگاه خودرو در عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از زاهدان به نقل از پایگاه خبری پلیس سیستان و بلوچستان، سردار محمد قنبری گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در راستای مبارزه با سوداگران مرگ از قصد قاچاقچیان برای انتقال مقادیر قابل توجهی مواد مخدر از مرزهای جنوب شرقی به استان های همجوار مطلع شدند.

وی افزود: پس از هفته ها تلاش و اقدامات شبانه روزی، بامداد امروز (5 اسفندماه) 2 دستگاه خودرو متعلق به اعضای این باند در محورهای فرعی زاهدان شناسایی شده و به طور نامحسوس تحت کنترل قرار گرفتند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: قاچاقچیان مسلح پس از ورود به کمین یگان های عملیاتی پلیس، به صورت مسلحانه با آنها درگیر شده و پس از یک ساعت درگیری مسلحانه، یک قاچاقچی به هلاکت رسید و 3 سوداگر مرگ نیز دستگیر شدند.

سردار قنبری با اشاره به پاک سازی منطقه درگیری، گفت: ماموران در بازرسی از خودروهای به جا مانده از قاچاقچیان هزار و 115 کیلو موادمخدر شامل 331 کیلو مرفین، 100 کیلو هرویین، 43 کیلو کراک، 6 کیلو شیشه، 229 کیلو حشیش و 406 کیلوگرم تریاک به همراه 2 قبضه اسلحه کلاش و مهمات مربوطه را کشف کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هلاکت یک قاچاقچی مسلح و کشف 1115 کیلوگرم انواع موادمخدر در جنوب شرق کشور

هلاکت یک قاچاقچی مسلح و کشف 1115 کیلوگرم انواع موادمخدر در جنوب شرق کشور