مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 اسفند 1396 ساعت 11:502018-02-24سياسي

هیچ استادی نباید بدون طی مراحل گزینش در کلاس حضور یابد


مدیرکل دفتر مرکزی گزینش دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه هیچ استادی نباید بدون طی مراحل گزینش در کلاس درس حضور یابد، تصریح کرد: گزینش اساتید حق التدریس بر عهده واحدهای استانی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمدرضا مردانی در مراسم تکریم و معارفه مدیر گزینش دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه بخشی از اختیارات حوزه گزینش به استان ها تفویض خواهد شد، اظهار کرد: بازخوانی فرمان شش ماده ای حضرت امام خمینی(ره) و توجه به ویژگی های دینی، انقلابی، تعهد و شایستگی های علمی و اخلاقی از اولویت های مهم در گزینش اساتید است.

وی یادآور شد: در مقطع خاصی از تاریخ پرفراز و نشیب دانشگاه آزاد اسلامی قرار داریم و باید همه کمک کنیم تا این دانشگاه در مسیر تعالی خود که تاکنون طی کرده به پیش برود.

مدیرکل دفتر مرکزی گزینش دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به دغدغه رهبر انقلاب اسلامی در خصوص اسلامی شدن دانشگاه ها پس از پیروزی انقلاب اسلامی، از شکل گیری شورای عالی انقلاب فرهنگی، ایجاد گروه معارف برای ارائه واحدهای درسی معارف در راستای ارتقا شناخت و معرفت دینی دانشجویان و تأسیس و فعالیت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری به منظور نظارت بر فعالیت های فرهنگی دانشگاه ها و تاسیس دانشگاه های تربیت معلم، تربیت مدرس، دانشگاه امام صادق(ع) و دانشگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ استادی نباید بدون طی مراحل گزینش در کلاس حضور یابد

هیچ استادی نباید بدون طی مراحل گزینش در کلاس حضور یابد