مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 اسفند 1396 ساعت 10:102018-02-24فناوري

گوشی های آیفون مقصر مزاحمت برای مراکز امدادی


کاربران آمریکایی به علت مشکل هنگ کردن گوشی های آیفون، ناخوداگاه به طور متوسط 20 بار در روز با شماره تماس های اضطراری تماس می گیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از وب سایت گاردین، شرکت های مخابراتی و مراکز خدماتی و نیروهای امدادی همچون پلیس و اورژانس در کالیفرنیای ایالات متحده آمریکا اعلام کرده اند که 20 بار در روز تماس هایی را ثبت و ضبط کرده اند که با گوش دادن به صدای آن سوی خط متوجه شده اند کاربران گوشی های آیفون به علت مشکل و هنگ کردن گوشی هایشان به طور ناخوداگاه با شماره تماس های اضطراری (emergency calls) که به صورت پیش فرض برروی صفحه قفل گوشی های همراه وجود دارد، تماس گرفته اند.

به گونه ای خودشان از این تماس آگاه نبوده و در حال صحبت درباره مشکل هنگ کردن گوشی آیفون خود بوده اند.

این مراکز امدادی همچنین عنوان کرده اند که این قبیل تماس ها از ماه اکتبر سال گذشته 2017 میلادی به اوج خود رسیده است، به گونه ای که روزانه 20 تماس این چنینی با آنها گرفته شده است.

به نظر می رسد وقتی که گوشی های آیفون با مشکل هنگ کردن مواجه می شوند، کاربران به منظور دسترسی هرچه سریع تر به اطلاعات مورد نظر در گوشی و برگرداندن آن به حالت طبیعی عجله از خود نشان داده اند و همین امر موجب شده که با لمس و حرکت سریع انگشتان خود برروی صفحه نمایش و صفحه قفل (Lock screen) گوش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گوشی های آیفون مقصر مزاحمت برای مراکز امدادی

گوشی های آیفون مقصر مزاحمت برای مراکز امدادی