مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 اسفند 1396 ساعت 09:552018-02-24سياسي

فرضیه وضعیت نامساعد جوی و توربولانس هواپیما رد شد


رییس کمیسیون عمران مجلس از رد فرضیه تاثیر وضعیت نامساعد جوی و توربولانس هواپیما در سقوط آن خبر داد و گفت: فرضیه پرواز هواپیما در سطح پایین تر از استاندارد جایگزین فرضیه قبلی شد.

- محمدرضا رضایی در گفت وگو با ایسنا، گفت: براساس گزارش یکی از خبرنگاران صدا و سیما که در کانال تلگرامی اش انتشار یافت و مورد تایید مقامات مسئول قرار گرفت، چهار دقیقه قبل از سقوط هواپیما یکی دو نفر از مسافران داخل هواپیما به مدت 80 ثانیه با آشنایان خود روی زمین صحبت کرده اند که این مسئله نشان می دهد تا قبل از سقوط، شرایط جوی و وضعیت داخل هواپیما کاملا عادی بوده است.

نماینده مردم جهرم در مجلس یادآور شد: فرضیه اولیه این بود که شاید وضعیت جوی و توربولانس شدن هواپیما در آسمان عامل سقوط بوده باشد اما در 80 ثانیه مکالمه قبل از سقوط هواپیما هیچ نشانی از اضطراب و نگرانی در افراد مکالمه کننده دیده نمی شود.

وی ادامه داد: حالا فرضیه دیگری شکل گرفته مبنی بر اینکه چرا هواپیما در ارتفاع پایین تر از حد مجاز پرواز کرده که در نهایت در همان ارتفاع با دیواره کوه دنا برخورد کرد؟ البته هر گونه اظهار نظر قطعی دراین باره نیز پس از پیدا شدن جعبه سیاه نزدیک به واقعیت است.

رییس کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه جعبه سیاه هواپیما به دلیل شدت برودت هوا و شرایط برفی کوهستان هنوز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرضیه وضعیت نامساعد جوی و توربولانس هواپیما رد شد

فرضیه وضعیت نامساعد جوی و توربولانس هواپیما رد شد