مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 اسفند 1396 ساعت 07:302018-02-24اقتصادي

معامله 50 کالای جدید در بورس انرژی در سال جاری


مدیرعامل بورس انرژی ایران از ورود 50 کالای جدید در این بورس در طی سال 1396 خبر داد و گفت برخی از محصولات پتروشیمی از جمله این کالا ها هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا در سال 1396 محصولات جدیدی در بورس انرژی داد و ستد شد.

به گفته مسئولان روند پذیرش ها همچنان رو به توسعه است، اضافه شدن محصولات جدید در هر سال به لیست کالاهای پذیرفته شده در بورس انرژی ایران ظرفیت بالقوه معاملاتی را پیش روی فعالین قرار می دهد و این موضوع سبب توسعه این بازار است.

سابقا مطرح شده بود که فرآیند پذیرش محصولاتی همچون نفت کوره 280 و بلندینگ حلال 410 پالایش نفت کرمانشاه، اکسترکت شرکت نفت سپاهان و نیز زغال سنگ شرکت سامان کاوش طبس در دستور کار بورس انرژی قرار گرفته است.

مدیرعامل بورس انرژی در گفت وگو با ایسنا، درباره تعداد کالاهایی که در سال 1396 وارد بورس انرژی شده است، گفت: حدود 50 کالا در سال جاری در بورس انرژی وارد شده است.

حلال های گرید جدید، نفتای بندر عباس و نفتای شیراز از آن جمله هستند.

وی در پاسخ به اینکه آیا استفاده از ابزار جدید مالی جدیدی در دستور کار بورس انرژی برای سال 1397 قرار خواهد گرفت، گفت: در سال جاری پذیره نویسی اولین صندوق پروژه به عنوان ابزار مالی جدید در بورس انرژی انجام شد و برای سال 1397 با سازمان بورس برای ورود ابزارهای مالی بیشتر مذاکره خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معامله 50 کالای جدید در بورس انرژی در سال جاری

معامله 50 کالای جدید در بورس انرژی در سال جاری