مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 اسفند 1396 ساعت 20:212018-02-23ورزشي

مربی فولادخوزستان: فردا بازی سختی برای دو تیم استقلال و فولاد است


فردا بازی سختی داریم زیرا استقلال نتایج خوبی کسب کرده و بازی آخر خود در لیگ قهرمانان آسیا را با پیروزی پشت سر گذاشته است و آنها از نظر روحی در شرایط خوبی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از اهواز، سیروس نعمتی نژاد که به جای سیدسیروس پورموسوی سرمربی فولاد در نشست خبری پیش از بازی فولاد با استقلال تهران حاضر شده بود، در ابتدای صحبت هایش ضمن تسلیت به خانواده های جان باختگان هواپیمای تهران یاسوج، اظهار کرد: فردا هر دو تیم بازی سختی دارند زیرا استقلال نتایج خوبی کسب کرده و بازی آخر خود در لیگ قهرمانان آسیا را با پیروزی پشت سر گذاشته است و آنها از نظر روحی در شرایط خوبی هستند و پتانسیل بسیار بالایی نیز دارند اما ما هم زحمات زیادی کشیده ایم تا به اینجا رسیده ایم.

مربی تیم فولاد گفت: امیدوارم بچه ها تلاش کنند یک بازی خوب را به نمایش بگذارند و مطمئناً فردا یک بازی هجومی خواهیم داشت و فکر می کنم موقعیت های زیادی برای هر دو تیم به دست بیاید و هر تیمی بتواند از آن ها استفاده کند می تواند پیروز باشد و البته امیدوارم فردا روز خوب ما باشد.

نعمتی نژاد بیان کرد: در تیم ما یک همدلی وجود دارد که همه می خواهیم مقابل استقلال 3 امتیاز را بگیریم زیرا رقبا دارند تلاش می کنند و می دانیم که اگر لغزشی داشته باشیم از کورس عقب می مانیم، در این هفته خوب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مربی فولادخوزستان: فردا بازی سختی برای دو تیم استقلال و فولاد است

مربی فولادخوزستان: فردا بازی سختی برای دو تیم استقلال و فولاد است