مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 اسفند 1396 ساعت 17:562018-02-23اقتصادي

سیستم های آموزشی هدفمند عمل نمی کنند/ نیاز به نیروی تکنسین داریم


در نرم جهانی 18 درصد نیروی کار کشورهای توسعه یافته نیروهای تکنسین هستند ولی در کشورمان به حدود زیر 4 درصد می رسد که نشانگر این است که سیستم های آموزشی کشور هدفمند عمل نکرده اند.

- سیستم های آموزشی هدفمند عمل نمی کنند/ نیاز به نیروی تکنسین داریم رییس دانشگاه فنی و حرفه ای گفت: در نرم جهانی 18 درصد نیروی کار کشورهای توسعه یافته نیروهای تکنسین هستند ولی در کشورمان به حدود زیر 4 درصد می رسد که نشانگر این است که سیستم های آموزشی کشور هدفمند عمل نکرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از شهرستان ساری، ابراهیم صالحی عمران عصر امروز در حاشیه نشست با استاندار مازندران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در حال حاضر دانشگاه فنی و حرفه ای کشور به عنوان یکی از هدفمندترین دانشگاه ها مطرح می شود که ارتباط تنگاتنگی با دنیای بازار، کار و اشتغال دارد.

وی با بیان اینکه آموزش و یاددهی در این دانشگاه مبتنی بر حرفه و شغل است و بر اساس مشاغل حال و آتی که در جامعه وجود دارد، افزود: برنامه های درسی استخراج می شود و بر اساس آن آموزش داده می شود یعنی مستقیما ما به تربیت نیروی انسانی می پردازیم که مستقیم وارد بازار و کار و اشتغال شوند.

رییس دانشگاه فنی و حرفه ای خاطرنشان کرد: این دانشگاه یکی از کارآفرین ترین دانشگاه های کشور و می توان گفت اقتصادی ترین دانشگاه کشو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیستم های آموزشی هدفمند عمل نمی کنند/ نیاز به نیروی تکنسین داریم

سیستم های آموزشی هدفمند عمل نمی کنند/ نیاز به نیروی تکنسین داریم