مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 اسفند 1396 ساعت 17:252018-02-23اقتصادي

عرضه زعفران در بورس کالا برای اولین بار/قیمت جهانی زعفران را ایران باید تعیین کند


مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران از عرضه زعفران این سازمان در بورس کالای ایران برای اولین بار با هدف منافع تولیدکنندگان و افزایش توان صادراتی زعفران کشور خبر داد و گفت: - این عرضه با آماده شدن ساز و کارهای آن، به حجم 400 کیلوگرم از یکشنبه آینده آغاز می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سازمان تعاون روستایی، علی اوسط هاشمی با بیان اینکه اکنون 85 درصد زعفران جهان در ایران تولید می شود، افزود: با این حجم از تولید زعفران حق مسلم ماست که پایه گذار بورس جهانی زعفران باشیم و قیمت پایه جهانی این محصول را تعیین کنیم.

هاشمی با اشاره به انواع زعفران آماده عرضه در بورس کالا، اظهار کرد: انواع زعفران های آماده عرضه در بورس شامل 100 کیلوگرم زعفران ممتاز رشته ای بریده (نگین)، 100 کیلوگرم زعفران رشته ای بریده ممتاز (شبه نگین یا سرگل)، 100 کیلوگرم زعفران رشته ای درجه یک (پوشال مرغوب) و در نهایت 100 کیلو گرم زعفران رشته ای درجه دو (پوشال معمولی) است.

به گفته مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران، قیمت انواع زعفران آماده عرضه، زمان عرضه در بورس کالا اعلام می شود.

هاشمی با تاکید بر این که عرضه زعفران در بورس کالا راهگشای توسعه بازارهای صادراتی است، افزود: با آغاز عرضه زعفران در بورس، موجب تامین منافع تولیدکنندگان و فعالان د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه زعفران در بورس کالا برای اولین بار/قیمت جهانی زعفران را ایران باید تعیین کند

عرضه زعفران در بورس کالا برای اولین بار/قیمت جهانی زعفران را ایران باید تعیین کند