مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 اسفند 1396 ساعت 17:162018-02-23سياسي

راهپیمایی های استکبارستیزی دشمنان اسلام را مغلوب می کند


امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه مهمترین کار اصولی انقلاب ما ایده گیری از تعالیم دین و نظام مردم سالاری است، گفت: راهپیمایی های استکبارستیزی سبب عقب نشینی دشمنان اسلام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از کرمانشاه، آیت الله شیخ مصطفی علما در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته کرمانشاه، اظهار داشت: همه زندگی حضرت علی(ع) براساس تقوا، عدالت، صداقت و پشتیبانی از مظلومان و مسلمانان جهان اسلام بنا شده است.

امام جمعه کرمانشاه خاطرنشان کرد: اصلی ترین منویات مقام معظم رهبری که در دیدار مردم تبریز ارزیابی و اهمیت کار اصولی انقلاب با ایده از تعالیم اسلامی و نظام مردم سالاری دینی است، لذا امروز هر راهپیمایی با هدف استکبارستیزی در جهان، دشمنان را به عقب نشینی واداشته و این امر به سبب مردم سالاری دینی است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: امام راحل هدایت و رهبری انقلاب را به عهده گرفت و سپاه و بسیج در کشور به اتکای مردم ایجاد شده است.

وی گفت: با تلاش مردم انقلابی و مسؤولان متعهد نظام، امروز در بسیاری از عرصه ها جزو کشورهای چهارم و پنجم جهان هستم، در حالی که در دوران طاغوت به عنوان استعمار آمریکا محسوب می شدیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهپیمایی های استکبارستیزی دشمنان اسلام را مغلوب می کند

راهپیمایی های استکبارستیزی دشمنان اسلام را مغلوب می کند