مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 اسفند 1396 ساعت 16:402018-02-23بين الملل

تکرار ادعاهای بی اساس عادل الجبیر علیه ایران


وزیر خارجه عربستان در ادامه ادعاهای خود علیه ایران گفت: ایران بزرگ ترین خطر در جهان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از العربیه، عادل الجبیر وزیر خارجه عربستان امروز جمعه در حاشیه کنفرانس بین المللی G5 در بروکسل مدعی شد که ایران اولین و بزرگ ترین خطر نه تنها در منطقه بلکه در تمام جهان است.

وی مدعی شد: ما در تمام منطقه شاهد فعالیت های منفی و سلبی ایران هستیم مثلا در لبنان حزب الله حضور دارد و در سوریه نیز شبه نظامیانش را فرستاده است.

الجبیر در ادامه گفت: حوثی ها چندین بار مانع حل بحران یمن شده اند و امروز مساله یمن پیچیده شد و ما به دنبال جنگ در آنجا نیستیم.

بر اساس این گزارش، عادل الجبیر دیروز پنج شنبه نیز در پارلمان اروپا مدعی شد که ایران از طریق فرقه گرایی تلاش می کند در امور دیگر کشورها مداخله کند و ما باید با همکاری هم این کشور را را ملزم به عدم دخالت در امور دیگران بکنیم.

وی با اشاره به اینکه توافق هسته ای برای اصلاح رفتارهای ایران کافی نیست، مدعی شد: به ایران می گوییم کافی است، انقلاب به پایان رسید.

وزیر خارجه عربستان مدعی شد که حوثی های مورد حمایت ایران در همه جا بمب منتشر کردند و مانع رسیدن غذا و آب به برخی روستاهای تحت سیطره آنها شدند و ایران به آنها موشک های بالستیک می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکرار ادعاهای بی اساس عادل الجبیر علیه ایران

تکرار ادعاهای بی اساس عادل الجبیر علیه ایران