مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 اسفند 1396 ساعت 10:502018-02-23سياسي

نیروهای مسلح ایران غافلگیر نخواهند شد/ پاشنه آشیل کشور، اقتصاد است


رییس مرکز مطالعات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه نیروهای مسلح ایران غافلگیر نخواهند شد، گفت: نیروهای نظامی و انتظامی ایران در عرصه های داخلی و خارجی از توان بسیار بالایی برای نشان دادن اقتدار نظام برخوردارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان در مراسم بزرگداشت شهدا که با حضور عموی شهید حججی و جمعی از خانواده های شهدا و ایثارگران در مسجد امام المهدی(عج) اراک برگزار شد، با اشاره به روایتی از علی ابن ابیطالب(ع) مبنی بر پرهیز از مکر دشمنی که از در صلح وارد شده، افزود: در چنین شرایطی دشمن می خواهد نزدیک شود تا غفلت ایجاد کرده و از پشت خنجر بزند.

در چنین شرایطی باید دوراندیش بوده و نباید به این دشمن خوش گمان بود، چنین دشمنی با اینگونه اقدامات به دنبال حیله جدید است.

وی با بیان اینکه قبل از پیروزی انقلاب اسلامی جهان به صورت هسته پیرامون اداره می شد و آمریکا و شوروی دو قطب قدرتی بودند که هر یک کشورهایی را تحت سلطه و نفوذ خود داشتند، گفت: شوروی، بلوک شرق و آمریکا هم اروپای غربی و برخی کشورهای منطقه را تحت سلطه و نفوذ خود داشتند و ایران مهمترین قمر آمریکا در منطقه بود که مزایای زیادی را برای او ایجاد می کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروهای مسلح ایران غافلگیر نخواهند شد/ پاشنه آشیل کشور، اقتصاد است

نیروهای مسلح ایران غافلگیر نخواهند شد/ پاشنه آشیل کشور، اقتصاد است